Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.08.2013 08:54 - Тук е мястото да печелим пари,няма празни приказки
Автор: vsi4koteka Категория: Забавление   
Прочетен: 1873 Коментари: 0 Гласове:
1



Не искам да губя времето Ви,защото то е безценно,някой казват,че времето е пари за мен е нещо повече то е нашите идей,нашите мечти,това  за което се борим да постигнем.Затова трябва пълноценно да подбираме всичко полезно и да вървим в посока- развитие,посоката която показва целта,която искаме да стигнем. Това което Ви пиша,можем да го счетем за увод и заключение на цялата тема,тъй,като всеки живее с поставени цели и мисий в живота. Това,което аз си поставих за основна цел е да осигуря нормални доходи  за семейството си,и един ден,когато се почувстваме със съпругата ми готови да дадем живот и да създадем нашето дете,то да заживее в свят,в който не,като баща си,да спестява от закуски и да гледа другите деца,как живеят пълноценно и един ден ще помнят безгрижното си детство с усмивка и радост, то аз не искам моето дете да гладува,спестявайки да си купи нещо,което силно иска да има,но родителите му просто не могат да си позволят...Това за мен е мотивация и за това се сещам,.мисля и за това,че мога да бъда полезен на много хора,в много моменти,а през живота си съм научил,че това е смисълът на всичко да вършиш добри дела. Според мен грешка е когато тръгваш директно с цел да станеш богат,иначе казано това е непосилно висока летва за начинаещи,няма нищо лошо човек да мечтае за това,но говорим за поставени цели,а не мечти,за да се движим във вярната посока това трябва да сме го осъзнали. И така към темата,поставих си за цел да осигуря допълнителни доходи,като начало 100,200 лв с които да си плащаме част от сметките.Лутайки се години наред из интернет опитах от всякакви възможни методи,като спортни залагания с много добре разработени стратегий,но там истината е,че системата е измислена така,че човек да печели-но с това уточнение да печели,колкото да се изкушава да залага още и още докато си даде сметка,че всъщност това което е изгубил е повече от това,което може да си позволи,и така опитах различни игри из нета с парични награди,където очевидно е,че наградата,така да кажем виси от хеликоптер,който се извисява в небесата,какво искам да кажа...Печалба от там има,но за хората,които са направили тези игри,те контролират правилата,те контролират промените в играта,те могат,ако пожелаят и да контролират разпределянето на наградите,поне такова мнение съм си изградил лично аз.Опитах и много други методи,да не продължавам да изброявам,че все пак работа ни чака!   Истинският начин от,който разбрах,че има смисъл да продължавам да твърдя,че в интернет има пари и то много пари,стига да знаеш къде са и как да получиш своето това е сайт,който ти плаща за да отваряш реклами,но нека направим разграничение между това,за което говоря аз и това с което е залят интернета,с хиляди теми за този тип бизнес.Забелязал съм,че навсякъде където се пише за това е постната дадена информация,най-много и фото копие,доказателство,че даден сайт плаща...Ок,Но това е всичко,правиш регистрация в някой от десетките сайтове или в няколко и какво се случва,чувстваш,че си се захванал с нещо безмислено или другият вариант чувстваш се объркан почваш да отваряш реклами,правиш 2,3 цента и какво това ли е голямата печалба,за която ти се гарантира,няма кой да ти разясни как да развиеш така профила си и къде си струва,защото сайтовете от този тип са доста подлъгващи.Измежду стотиците такива са много малко тези,които ще ти преведат печалбата,когато стигнеш до минимума,а има и такива,които ти превеждат първата печалба от долар,2 или там колкото е минимума за да инвестираш в саита с ъпгрейд и после...След месец,два,когато нещата започнат да придобиват облик с около долар дневна печалба и в следващият момент сайта отказва да се зареди,изписва ти нз каква грешка,или профила ти е закрит...обвиняват те,че си създал повече от 1 акаунт,а всъщност не си...Опитал съм над 100 сайта с реклами! Работя само и единствено с един сайт вече втора година.В началото започнах,като 90% бях сигурен,че и това ще се окаже сайт,като останалите,но знаех,че,ако не опитам няма как да разбера.Бях получил първата си заработка от 2 $ и на късмет,както преди съм залагал на мачове така реших да инвестирам 20 $ в сайта,направих си от най-евтиният ъпгрейд и наех реферали за останалите пари.Не усетих как малко по-малко все повече се доверявах на този сайт,то не че имах някакъв избор за други методи,които да ми носят пари.Но вдействително малко,по-малко с печалбата,която ми се натрупваше от сайта и по-съчият метод,както в детските си години,когато спестявах от закуски за да си купя уокмен,така спестявах всеки месец от заплатата си и инвестирах в сайта за ъпгрейд от 100 $,постепенно наех  около 600 реферала и спрях да инвестирам,тогава започнах да бера плодовете на своят труд.Всеки месец сайта ми осигуряваше около 60,70 $ печалба и за около 3 месеца вече си бях избил вложените пари.Знаех,че има риск да изгубя тези пари,когато ги влагах в сайта,но знаех и,че пари се печелят с пари,така,както растенията произлизат от семена.За 1 година с този ъпгрейд и постоянни доходи от 100-на лв. всеки месец разбрах малко преди нова година,че е време да направя по-голяма крачка за да мога да печля повече през следващата година.Поех изключителнят риск,като инвестирах с ъпгрейд за 700 и започнах да наемам още реферали.И така стигаме до днес,когато с 1400 реферала с този ъпгрейд аз печеля дневно 5 $,които са сигурни в някой дни са и повече,но не и по-малко.До средата на годината ще инвестирам и че си избивам вложеното,а втората половина от годината ще събирам реколтата от чиста печалба.Дори в банка не удвояват парите ти при влог.А бизнеса в днешно време не вирее,почвата е крайно неблагоприятна,така да се каже.Но този източник на средства е в разцвета си и макар с риск,аз се чувствам,че съм инвестирал в нещо в което има бъдеще,има и хляб.  За всяка една стъпка в процеса на развитие аз се ангажирам да Ви помагам и съветвам,така,че да достигнете и Вие това равнище на печалба.Ше Ви бъде обяснено всичко,което Ви е неясно и ще ви дам точни напътствия какво е необходимо за да стигнете определена печалба,която си поставите за цел.Моля Ви единствено да бъдете мой реферал,като се регистрирате през даденият линк.Аз ще бъда до Вас постоянно,няма да Ви оставя с тази информация до тук,както процедират повечето хора с подобно тематични блогове! Време е да си включите в мача,ако искате да бележите.От скамейката играчът не рискува да си докара контузия и негативи след мача,но и няма как да вкуси от вкуса на победата.Нека бъдем смели,не се изисква кой знае какво,а шансовете за успех лично мога да потвърдя,че са абсолютно достижими стига да сме постоянни в мисията! Каквото и да решите Ви призовавам Нека гледаме позитивно,и целенасочено по пътят към мисията си! Това е сайта,ако и Вие като мен се чувствате победител с реални шансове за успех!  https://www.twickerz.com/?ref=KoCeTo  



Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vsi4koteka
Категория: Забавление
Прочетен: 21956
Постинги: 8
Коментари: 0
Гласове: 2
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930