Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.08.2013 15:41 - Пътешествието на моят живот
Автор: vsi4koteka Категория: Поезия   
Прочетен: 671 Коментари: 0 Гласове:
1



 Пътешествието на моят живот 

Само,ако знаеш скъпа моя... 
В озни прекрасен ден,съвсем ненадейно се оказах на път. 
Без да имах предварително билет, 
без никакъв багаж,без дори да знам на къде отивам, 
чувствах,че летя. 
Това беше екскурзията на живота ми. 
Никога преди не съм бил на такива красиви кътчета от нашата планета. 
Никога преди не бях стигал така бързо 
до такива красоти и висоти. 
Най-чудното беше,че през целият път усещах загадъчна топлина, 
неузнаваема топлина в гърдите си от ляво,както и в дясната си длан. 
Няма да повярваш как летейки вместо да кацна на Земята, 
издигах се все по високо и по-високо и сякаш се приземявах на звездите. 
Нито знаех къде съм,нито как съм стигнал там, 
незнаех кога и как ще се върна обратно. 
Но повярвай, в онзи миг най-малко мислех за това да се връщам. 
Да това беше мигът в който те срещнах. 
Най-накрая засрамен и изчервен, 
осъзнах,че пред мен стоят не две непознати орбити, 
ами твойте божествено красиви изпълнени с любов очи. 
Разбрах от къде е идвала и онази топлина, 
държахме се за ръка... 
и така запали се вечният пламък  в нашите сърца. 
Тогава ти, като спътница в моето пътешествие прошепна ми : 
Хайде мили да вървим,нека полетим, 
звездите ни очакват от цяла веност,така както аз очаквах теб. 
Окрилени от чудото,наречено любов ние се извисихме над всичко, 
всичко сиво и тъмно,което до вчера ни пречеше да сме щастливи. 
Сега ние летяхме заедно ръка за ръка. 
Назад не.искам да тръгвам, 
не искам да бягам! 
Само до край,само със теб ще остана. 
Смисъл в какво, 
ако не в любов,ако не в добро!?! 
Това е моят път, по него избрах да вървя! 
И нито крачка назад и нито крачка встрани. 
Само напред и само със теб. 



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vsi4koteka
Категория: Забавление
Прочетен: 21900
Постинги: 8
Коментари: 0
Гласове: 2
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031